när killar är sjuka går världen under.

David är lite förkyld, vilket innebär att han tror att han ska dö. Han orkar inte ringa telefonsamtal och suckar högt för sig själv så alla runt omkring ska förstå precis hur döende han är.

Varför är det alltid så när killar är sjuka?!






Jag har en teori som bygger på menssmärtor. Vi kvinnor är så vana vid riktig smärta så en förkylning rör oss inte i ryggen. Fast detta stämmer ju dock
inte in på Gunnarsson som faktiskt blir skitsjuk när hon är förkyld.
Jaja, alla teorier har en svag länk, denna gången är det Sofie.


Själv är man pigg som en nötkärna och sjukt snäll då jag knaprat gamla (ekologiska, kicki!) pepparkakor hela dagen.


Kommentarer
Postat av: kicki

teorin stämmer nog. jag har ju aldrig haft mensverk och blir sjukt ynklig när jag blir sjuk.



ekopeppisar, awesome!

2011-01-25 @ 09:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0