min pojkvän tänker alltid ett steg längre..

men det skulle jag aldrig erkänna.

Han slängde ur sig efter läst mitt tidigare blogginlägg att,
-tänk om din arbetsgivare skulle läsa detta?! Ser ju inte så bra ut att din utbildning är slapp.

Så då vill jag f ö r t y d l i g a att jag har lärt mig sjukt mycket under dessa två åren, och det jag inte lärt mig lär jag mig så fort jag behöver, för en av mina styrkor är att jag är sjukt lättlärd. Det är sant.

Jag har för övrigt gjort två praktiker på en av sveriges största eventbyrå och med detta i bagaget är jag redo för vad den som än anställer mig slänger i mitt knä.

Gud, jag vill börja jobba!
Jag vill göra saker på riktigt och göra nytta!
Jag vill ha en lägenhet med ett stort bord dit jag kan bjuda hem alla mina vänner och bjuda dem på sjukt vällagad mat, med massa kärlek och tid i.
Och gott vin, och saker som de inte förväntat sig. Men som höjer upplevelsen, knyter ihop säcken och gör kvällen till en av de där kvällarna de alltid kommer att komma ihåg..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0