jag känner mig löjligt löjlig..

Hela "blogggrejen" har blivit så stor. Jag tycker det är lamt, töntigt och fattar inte hur folk pallar.
Ändå har jag 5 bloggar på mina faovoriter och så fort jag får några minuter över eller inte har något bättre för mig är det på bloggarna jag hänger.

Nu sitter jag här, och är 1 av de 2573 st som idag startat en blogg.
Jag känner mig sjukt töntig, men kan ju glädja mig med att de 2572 andra ärminst lika töntiga, fömodligen mer.



Idag blev det minusgrader igen, men det spelar ingen roll för så länge solen skiner så tänker jag låtsas att det är vår!

Varför kommer minusgraderna igen? Jag vill ha sol, uteserveringar och parkhäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0