jag fryser ända in i själen.

Det är inte okej längre! Nu hade jag börjat ställa mig in på våren (dumt jag vet) och så blir det ännu kallare och ännu mer snö! Varför bor man egentligen i detta land. Det är ju samma sak varje år och varje år blir man lika förvånad.
Men så fort solen tittar fram och blommorna börjar slå knoppar är allt glömt och förlåtet.

Jag fick ställa mig i duschen innan, inte för att jag behövde duscha utan för att jag frös så himla mycket att jag visste inte var jag skulle ta vägen. Jag kanske borde investera i ett par riktiga skor och en varm jacka så skulle vintern inte vara så hemsk trots allt. Men nu är det ju snart vår, så det känns ju dumt. Då finns det roligare saker att lägga pengarna på.
Vin tillexempel.

Livet blir ju både roligare och vackrare med lite mindre kläder på sig. Vi blir betydligt vackrare med lite färg och utan den där sunkiga mössan och noppriga vantarna.

Om det bara vore vår skulle jag vara precis såhär härlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0