jag älskar att vara ledig.

Idag är jag ledig. Jag älskar att vara ledig. Även om det bitvis blir lite långsamt. Så abso-fucking-lutely trivs jag.

Jag har som sagt hunnit färga håret, och resultatet blev inte fy skam. Jag har bjudit Mallan på blomkålssoppa och nybakat morotsbröd. Jag har börjat pilla med PappaPeters 50-års present och jag har skickat in skoluppgiften.
Så check på allt!

Ska snart ut och gå en lång runda. Var längesedan jag gick själv, men idag känns det helt rätt. Spotify i lurarna och vinden i håret.

Och vem har sagt att måndagar är piss?! För dagen kommer avslutas med 3-rätters hos min kära klasskamrat, vapendragare och vän Sanna.
































 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0