framtidsångest..


Jag har en månad kvar här i Lund, sedan min sista LIA på en eventbyrå i Stockholm..
och sen, sen är det dags att leverera, jobba, fixa hemtelefon, skaffa hund, kanske bil och radhus.

Eller så har man inget jobb, inget radhus, ingen hund och ett mobilabonnemang hos TRE utan täckning.
(och ja, jag har valt att förlänga detta abonnemanget med TRE)

Idag har jag bestämt att se det som en möjlighet, jag kan ju göra precis vad jag vill!
Jag har faktiskt en andrahands lägenhet i Stockholm fram tills juli, tre bra utbildningar bakom mig, ett jävla driv när jag vill och till råga på detta är jag sjukt härlig och envis.
Så varför skulle inte jag få jobb när alla andra före mig fått ett sådant där jobb!






Kommentarer
Postat av: malle

hej mallan! jag scorade precis första kommentaren: bra gjort, tack. snygg blogg, snygg tjej, ha inte framtidsångest, jag har det för oss båda två. tack för lunchdejten :) puss

2011-01-21 @ 14:14:45
URL: http://misswaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0