förmodligen kommer jag vägra allt detta.

Idag började sista kursen på min eventkoordinatorutbildning -entreprenörskap. Vi har hittills gjort en SWOT-analys där jag fått veta mina svagehter och styrkor. Min största svagehet och styrka är som jag alltid misstänkt att jag är sjukt envis. Jag försöker göra något åt det, men behöver ju att ni sätter emot så jag inte alltif får min vilja igenom.

Så Kicki, tvinga mig äta vegetariskt ibland.
Sofie, låt mig inte ha tänt i taket
Sanna, Betty & Louise låt mig inte bestämma på vilken bänkrad vi ska sitta.
Malleballe, nästa gång vi promenerar bestäm att vi tar en helt ny väg.
Karin, dra ihop en fest på fredagen fast jag vill ha den på lördagen -check
David, låt mig inte kolla på fem matlagningsprogram i rad.

Förmodligen kommer jag vägra allt detta, men då har ni i alla fall gjort ett tappert försök.


Kommentarer
Postat av: David

dött lopp... :)

2011-01-25 @ 21:38:10
Postat av: David

dött lopp... :)

2011-01-25 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0