det är så bra att bo i lund, man har ju så nära till köpenhamn.

Jag har varit i Köpenhamn 1 gång under min tid i Skåne.
Då har jag ändå bott i Skåne i snart 3 år, och före jag flyttade till Lund bodde jag i Limhamn vilket innebär att jag såg öresundsbron dagligen på mina och kristins kvällspromenader.
Men åkte vi dit?! Nej!
Men vi var iallafall sjukt sjukt nära.


Då är ju frågan om jag ska ta mig dit ikväll eller inte.
Tanken var en lugn helg, med pizza, godis och massa mat. Och chips.
Men pratade precis med Husse, och tydligen skulle de dit ett gäng ikväll,
först middag och drinkar i form av old fashion, sedan till någon fet klubb med feta d:s och dansa till morgonen.

Ska jag vara tråk, mysig och pigg imorgon eller bara ha en sjukt ball kväll?!
Orkar jag ens dansa till morgonen, jag är ju snart 24!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0