alla heter glenn i göteborg.

Jag misstänker att detta är en myt. Men på fredag ska jag ta reda på det,
för då styr jag min skutan mot göööteborg.

Jag har lite ideér på saker vi kan göra:

Tärningskväll
innebär att hela kvällen styrs av en tärning. Vi börjar runt lunch
med att slå tärningen och före man slår ställer man alltid en fråga.
- Vad ska vi dricka ikväll?
Sedan har alla fått ett nummer som de bestämmer över.
Ex. Karin har nummer ett och skriver rosé på sin lapp, roman har nummer fyra och skriver white russian på sin lapp etc.

Och det nummer man får måste man följa.

Sedan slår vi igen med frågan
-Vad ska vi äta ikväll?
Kristin fick nummer ett och har skrivit vegetarisk lasange, Anton fick nummer fem och har skrivit varmkorv och bröd (Kristin får något vegetariskt, typ morot i bröd).

Sedan slår vi igen med frågan
-Var ska vi äta?
Malin skriver toaletten, Anton skriver på bordet, Kicki skriver under bordet.

Sedan slår vi igen
-Vad ska vi dricka ur?
Karin skriver soppskålarna, Malin skriver shotglass och Anton skriver i en gemensam bunke.

Sedan slår vi igen
-Var ska vi gå?
Karin skriver Sticky, Malin skriver sunkigt ölhak, David skriver avenyn.

Sedan slår vi igen
-Hur ska vi gå dit?
Kicki skriver hoppande, Roman skriver hand i hand, Malin skriver med dålig hållning.


Sedan fortsätter vi, men kvällen kan se ut såhär:

Alla drack cosmopolitan i tekoppar, åt stuvade makaroner i sängen, höll varandra i handen i 5 minuter, lyssnade bara på pojkband, hoppade till spårvagnen, drack billig öl på hak, dansade som tokar i 15 min...

Vad säger ni?!(Fattar någon?!?)

Blev bara en ide tyvärr, men den som väntar på något gott..

Kommentarer
Postat av: kicki

ha! skitbra idé. så gör vi!

2011-01-24 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0