var det bättre förr?

Jag är helt utslagen! Varför blir man trött av frisk luft? Blir inget mer åkande för mig idag inte.. Hela skidsemestergrejen får mig att tänka på Åre och hur sjukt ball vi hade det! Värsta stugan med alla drinkglas man kunde önska sig. Sjukt mycket god alkohol och olika likörer. För mycket melonlikör. En bastu. En discolampa. Falsklegg, som inte funkade och en 17 årig oförstörd kropp som orkade festa 7 dagar i sträck. Det var tider det.. Vi köpte barnbiljetter på sj och liftkort för folk under 16. Vi var för unga för systemet. Vi smög in på klubbarna. Och blev påkommna. Ibland vill man tillbaka, om så bara för en stund..ibland vill jag vara 17 igen. Men frågan är om livet verkligen var så lätt, okomplicerat och fyllt av äventyr som jag vill minnas det.. Jag tror inte det var bättre förr.

Kommentarer
Postat av: kicki

Det var INTE bättre förr. Tänk okontrollerad fylla och vikthets. Fast åre var galet bra! Men Gotland var lika bra, fast annorlunda!



Jag är jätteimponerad av pannkakskastet!

2011-02-09 @ 11:16:34
Postat av: Malin 1

Det är sant..men Gotland påminner väldigt mycket om förr om man snackar grad av fylla. Men är man på en ö så finns det så mycket vatten runt så man får bli fullare än vanligt. Som man brukar säga.

2011-02-10 @ 07:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0