-oj vad du har börjat prata mycket.

Jag är i småland. Och det blåser storm ute. Helt sjuk storm. Försökte gå en runda innan, men blåste tyvärr bort.
Igår firade vi pappapeter och hela stor tjocka släkten var här. Vi var dock de enda "barnen" då vi är 25 kusiner bara på pappas sida så var bara syskon och respektive som var bjudna. Igår var faktiskt min vuxenpremiär. Fast jag snart är 24 år har jag och mina syskon alltid kommit undan med att sätta oss vid barnbordet vi de stora släktsammankomsterna.
Men igår fanns det inget barnbord så jag och David fick sätta oss vid ett av vuxenborden och hålla vuxna samtal.
Vi pratade om om struktureringar i företagen, bussresor till Italien och hur många timmar det tar att köra från Falkenberg. Och jag vill inte vara den som är den, men vi gjorde succé.
En faster sa till och med;
-Oj vad du har börjat prata mycket.

 

Vi sitter vid grownuptable


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0