ibland blir det bara pannkaka.

Idag är jag hemma och gör galna saker. Som att besöka sjukhuset och göra en gastroskopi. Förra gången jag gjorde det trodde jag att jag skulle dö, var så sjukt obehagligt. Denna gången fick jag morfin, så det var mindre sjukt obehagligt och det som var obehagligt kommer jag knappt ihåg då morfin ger en minnesluckor. Så en helt vanlig fredagskväll, fast på en onsdag. Nice.


Det tråkigaste med undersökningen var att efter jag vaknat upp, man blir trött av morfin. Då får David (som är världens gulligaste och följt med mig) ryggskott-isch. Och istället för tycka synd om mig så blir det synd om honom. Jag hann inte ens berätta hur hemskt det var mer än en gång.


Så jag fick tycka synd om mig själv. Och vad är då bättre än pannkakor.









Kolla in mitt döhäftiga bälte som mäter ph-värdet. Ska bära det i två dagar så kommer garanterat
göra succé i skolan i morgon.




Just nu är mitt ph värde 6.2. Jag håller er uppdaterade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0