men just nu känns det som en möjlighet.

Idag fick vi veta att lektionerna blivit inställda både onsdag och torsdag. Så jag måste ändra sinnesstämnin från ganska skitstressad till lagom lugn. Och jag är inte den som är den. så jag tackar och tar glatt emot de lediga dagarna så jag denna vecka ska packa ner hela mitt liv i ett bagage och en takbox.

Är skitpepp på träning nu! Har just läst en massa inspirerande tränngsbloggar och funderar nästan på att skapa ett matschema. Men jag vet ju att jag kommer hålla det en halv dag så känns lite overkill.

Är också sjukt pepp på Stockholm och praktiken. Ska bli så himla kul att bo, på riktigt, i en ny stad. Ska bara vandra Stockholm runt mest hela tiden och upptäcka nya små butiker, skaffa mig favoritfik och löparrundor ut med vattnet.
Jag ska vänta fram solen och sedan ge mig ut på en massa upptåg. Ständiga after work, söndagspromenader och middagar följt av utgångar. Jag vet att Stockholm bara är en stad, men just nu känns det som en möjlighet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0