idag är det ingen vanlig söndag.

Idag är det ingen vanlig söndag.
Det är kl. 18 hos mig söndag, men mina kära vänner Sanna, Bettsy och Lollo.
Idag är sista gången och det har blivit min tur att bjuda. Hela grejen med att bjuda på mat tycker jag är helt underbart. Även om man blir bjuden eller bjuder. Speciellt mitt i veckan då det för en kväll känns som helg fast det kanske bara är tisdag.

Menyn för kvällen:

Kantarelltoast med parmesan och vitlök

Kycklingpasta med salvia, bacon och parmesan

Chokladfondant med karamelcremé, jordnötter och kolaglass.

Jag hoppas det går hem..




Gjort lite små förberedelser. Och självklart kommer det bjudas på fördrink, vin och avec.




Kommentarer
Postat av: Sofie

lycka till! pastan vet jag iaf får högsta poäng;)

2011-02-13 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0