gud vad jag är redo..

att ge mig ut och jobba och göra nytta. Jag är så himla sugen på långa dagar på jobbet, nya kontakter och att ständigt utmanas och utvecklas.

Jag känner att jag har så mycket att ge och så mycket jag vill lära mig, och ändå är det alla arbetsgivare söker, erfarenhet. Hur ska man kunna samla på sig erfarenhet utan få chansen att jobba, och är det verkligen erfarenhet en arbetsgivare borde värdesätta?! Väger inte ett jävla driv, nytänkande och viljan att lära tyngre!!?

Jag tror många gör fel när de anställer enbart folk med erfarenhet..visst du får någon som är självgående, men som förmodligen gjort samma syssla i 10 år vilket inebär att man inte kan forma den som man vill, för personen vet redan hur saker och ting ska göras. Jag skulle även kunna sätta mitt huvud på att denna person inte har samma driv och arbetsglädje som en nyeximinerad person.



Men jag har bestämt att fuck allt detta, nu är det min tur och jag ska ut och ta marknaden med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0