en av de där kompisarna man egentligen inte vill vara kompis med

Det blir lite konstigt med en blogg. För jag skriver ju om det mest spännande som händer i mitt liv i detta lilla forum. Sedan när jag ska berätta för, vi kan ta Mallan som ett exempel, hur trevligt jag hade det i helgen. Eller hur mycket mat jag åt. Eller att det var storm ute. Då vet hon redan allt detta och jag blir som en av de där kompisarna man egentligen inte vill vara kompis med som berättar allt två gånger. Minst.
Hm. Mina problem är så små att de inte ens räknas som problem.




Kommentarer
Postat av: mystiska m

ja, lite så är det. jag får nog sluta läsa/umgås med dig. minst!

2011-02-05 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0